Op 11 juli jl. is senator Toon Sterrenburg benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Burgemeester Lucien van Riswijk reikte hem de Koninklijke onderscheiding uit als erkenning voor zijn jarenlange vrijwillige inzet voor verenigingen en maatschappelijke organisaties, waaronder bestuurder van SALT en senator van Schuttersgilde Eendracht Maakt Macht.

Tijdens de drukbezochte bijeenkomst werd Toon uiteraard gefeliciteerd door de Senaat van EMM.